Voor ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van:

Coördinator binnendienst Service & Onderhoud m/v (38 uur)

 Je bent verantwoordelijk voor onze afdeling service & onderhoud.

Takenpakket

  • Werkplanning voor 18 monteurs verzorgen
  • Verzorgen van onderhoudscontracten
  • Verzorgen van correspondentie
  • Verzorgen van facturatie en periodieke rapportages
  • Op peil houden van de voorraad en verwerking in het magazijn
  • Controleren van ingekomen facturen en werkbonnen
  • Telefoon met klanten, leveranciers en monteurs

 Gewenst profiel

  • HBO denk- en werkniveau
  • Stressbestendig
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Goede ict-kennis
  • Geen 9.00 – 17.00 uur mentaliteit
  • Commerciële instelling
  • Ongeveer 5 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Affiniteit met techniek
  • Accuraat, flexibel, verantwoordelijkheidsgevoel

Aanbod

Als je bij EgroService komt werken, kom je terecht bij een jonge groep enthousiaste en positief ingestelde vakmensen. Met een team van 18 monteurs en 5 collega’s op kantoor werken we al meer dan 20 jaar landelijk voor onze opdrachtgevers. De lijnen binnen EgroService zijn kort en informeel, de medewerkers flexibel. Jezelf blijven ontwikkelen vinden we belangrijk en steunen je daarbij. Ook binnen je eigen functie zijn er volop ontwikkelingsmogelijkheden. Het pakket van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden is goed. Wij volgen de CAO Technisch Installatiebedrijf.

Solliciteren

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatiebrief met uitgebreide cv aan wdewaaij@egroservice.nl. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Wendelien de Waaij op 0786930332. Kijk ook eens op onze website www.egroservice.nl.